Pages

Thursday, November 3, 2011

what a happy day :D

Assalamualaikum and hye all ;)
okayy okayy okayy
hahahaha



-Khamis -3.november.2011
-pagi

for the first time i play paintball :O
hahahaha.best wouuuuuu ;D
sekolah aku yang anjurkan untuk aktiviti selepas PAT 
main dekat padang sekolah tuuu
bayar : RM 5.00 setiap seorang
kira kalau 1 kumpulan mesti ade lima orang,
so satu kumpulan RM 25.00 lahh
*ceh matematik :P *



aku punye group lawan dengan group classmate aku yang lain.

wanna know what's my group name?

OHSEM FLUORESCENT's

hahaha,sian aku tengok cikgu and yang lelaki yang control paintball
tuu sebut name group kitorang.berbelit lidah dibuatnyeaaa
sorry cikgu and uncle :)

seriously aku cakap,best ! even aku lah orang pertama 
yang dia jerit "you out!"mase time group aku tengah lawan.
sebab pallet terkena badan.ngeheehehe

bila sampai dekat tempat macam tempat rawatan or whatever tu,
aku ter-kena tembak for the second time kat kaki. :3
hahaha.memey laaa terasa sakit.tapi tk sakit sangat kalau kene jarak dekat
jarak jauh sakit ;3 haishhh.lebam teman dibuatnyea


haha.hopefully bende bende cengginieee ade lagi mase tahun depan ;)

ambil iktibar : jangan takut untuk mencuba sesuatu yang baru :)

______________________________________________________________

-Khamis -3.11.2011
-Petang,6 lebihhh



what a syiokkk things weyhh ! kat sekolah aku ade keretapi bergerak.
wakakakaka :P
kereta api ituu diketuai oleh mrs.dora ;D

start dari depan, 

-dora
-mira
-elin
-me
-eyqa
-nilly 

hhahahaha ;3 best weyh :D kereta api bergerak dengan beg jea 
hahahaha.mcm main kereta api mase kecik-kecik tuu
tapi tuu tangan letak atas bahu
ni tangan letak kat beg,pastu tarik-tarik beg tuu
takboleh lepaskan beg tuu

kitorang bejalan dari tingkat dua , turun pergi ke padang,
pastu pusing balik sampai ke kantin ;D
and lepastu semua balik cenggituu jea.



seriously,im really happy today ;)
i'll miss them :)

okaylahh.sampai sini jea.bubbyeeee ;)
selamat pagi
and
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment