Pages

Friday, December 2, 2011

be Fabuloussss A to Z

Assalamualaikum ;)
and hye all ;)



aku adelah seorang blogger yang memang malas nak mengetaip ni
seriously ouh memang malas.jangan tanye ler kenapa.jawapannye "malas"
hahahaha :P

okay back to the asal tajuk asli lagi original,


 BE FABULOUS  A TO Z 

haaaa,harinie waa nak tunjuk untuk jadi pebeeeles dari huruf A sampai huruf Z

come on ! check it it it it it , tettt !




A
-Aku Adalah Aku-

aku adalah aku.siapa pun aku.aku tetap aku

siapa pun kau . kau tetap diri kau.
diri kau diciptakan adelah untuk menjadi orang yang terbaik di dunia ini
tapi ingat,walaupun nak jadi manusia yang terbaik,
jangan sesekali kita hipokrit :)
manusia yang terbaik adalah manusia yang berusaha dengan menjadi dirinya sendiri :)



B
-Beranikan diri anda ;D -

hidup mesti berani ! baru ade "brrrrrrr" haha
be brave ;)
ingat ! jadi lah seorang manusia yang berani
tapi korang kene ingat walau korang berani macam mana pun,
korang still kene takut dengan Allah :)

berani kann diri andaaa ;D
kalau ade game yang extreme keee,try ah join :)
mencuba itu bukan satu kesalahan
belajar dari kesilapan :)



C
-Cantik Luar & Dalam-

cantik luar dan dalam
maksudnyaaaa,
dah cantik kat luorrr tuu kene ler cantik kat dalam.
baru lahh cantikkk ;D
ayu gituu okayyyy ;D
awwwwwwwwwwwwwhh <3 haha
#medontknowwhywithme#

kalau muka comel,tapi hati penuh dengan dakwat hitam pun takboleh
kalau hati cantik tapi kat luar nampak serabai pun tak boleh
seimbangkan lah kecantikan diri kita :)

D
-Diam Tapi Bercakap-

maksud nye , nye nye nye ,
korang berdiam tapi bercakap

hahaha.maksud aku ,
korang diam tapi kalau sedang berbincang tentang pelajaran or sebagainya,
beri lahh idea sekali.kongsi kongsi idea ;)
jangan jadi pendiamm jea.orang pun susah nak tanya.

kalau korang taktahu something,
pergilah bertanya jangan hanya berdiam.
"malu bertanya sesat perjalanan" <--pepatah nii

tapi kalau taktahu nak cakap ape,
daripada kita mengumpat atau bergosippp citt cott,
lebih baik kita diam atau ingat Allah atau bace Al-Quran.
lagi berfaedah plus dapat pahala ;D


E
-Ever Lasting Best Family and Friends Forever-

haaaaa, atas tu sah sah korang paham kann
 maksudnya .
Keluarga dan Rakan Terbaik Berkekalan Selamanya :)

Keluarga : yang rapat dengan kita sejak kita kecil lagi
Rakan : yang rapat dengan kita dan kongsi suka duka bersama kita

siapa yang tak sayang kan keluarga dia and rakan dia kan?
semua orang sayang ;D

aku pun sayang mama and ayah aku ;D
adik beradik aku ;) family tree aku yang lain ;)
aku sayang diorang semuaaa.
ILEBBYOUU ALLs <3 <3 <3

aku sayang kawan-kawan aku ;D
selama ni klau aku ade masalah,aku banyak lepaskan kat diorang
kalau aku nak merepek punn,aku lepaskan kat diorang :)
sian diorang terpaksa menanggung derita melayan akuu.hahaha
ILERPPYOU Alls tooo <3 <3 <3






F
-Forget And Forgive-

Lupakan segala kisah lama dan maafkan jika berlakunya kesalahan :)
menjadi pemaaf tu adalah amalan murni :)
jangan simpan dendam sebab bende tuu nanti akan perangkap kita nanti

kalau ade kisah "cintaku separuh jalan"
lupakan dan mulakan hidup baru !
GO BABY GO !
OH OH YEAHHH!
hahaha *semangat!*

pergi lah tengok bola ke , ape ke
jangan bersedih , nanti muka tak handsome and comel okayyy ;D
cuba menjadi seorang yang pemaaf dan penyayang
tapi jangan lah sayang lebih lebih -.- nanti ade yang jellooo kangg
hahahaha.okay dear dear deer all ?
*ehh ter-deer pulak :P *


kay lah,nanti dari G-Z aku buat post lain
penat taip :P hahahaa
kay lah sampai sini saje
Assalamualaikum ;))


ps : bak kate paan [ :)) <--orang gemuk berlemak :P ] hahahaha.

No comments:

Post a Comment